Bara för att jag inte har ett liv.

5 frågor om dig.

1. Hur lång är du? - 167 cm tror jag.  
2. Vilken skostorlek har du? -
 36 - 37
3. vad är ditt hela namn? - Emma Anna - Christina Nilsson
4. Vilken hårfärg har du? - Blond
5. Vad gillar du att göra mest? -  Chilla med vänner.

5 frågor om kärlek.

1. Har du ett förhållande just nu? - 
Nej.
2. Vad gör dig svag av en kille? - När en kille säger nåt gulligt.. Hehe så sött.
3. Vem älskar du mest? - Vadå älskar mest? Mina föreldrar.
4. När hade du sex senast? - -
5. Vem kysste du senast? - 
Saga

5 frågor om vänner.

1. Vem saknar du mest? - 
Saga Norberg 
2. Vem vill du träffa just nu? -
Saga Norberg, Elise Wallin, Pernilla Björklund, Sofia Nilsson, Terese Backström, och många fler
3. Vem är din bästevän? - Saga Norberg 
4. Vem vet allt om ditt liv? -
Saga Norberg
5. Vem skulle du göra allt för? - Saga Norberg, Alice Nilsson, mina föräldrar.

5 frågor om din mobil.

1. Vem ringde dig senast? - 
Linn Onishi
2. Vem ringde du senast? -  Pappa
3. Vem messade dig senast? - Rasmus Loo
4 Vem messade du senast? - Rasmus Loo
5. Vad har du för mobil? - HTC Nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0